נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

8 תוספי בריאות מומלצים לסוכרת

תרופה

סוכרת  היא מחלה נפוצה בעולם.

ניתן להתמודד איתה באמצעות טיפולים שונים ובין היתר עם צריכת תוספי בריאות מתאימים.

על כך ועוד מוזמנים לקרוא בכתבה לפניכם.

 

מהי סוכרת

מחלת הסוכרת היא למחלה מטבולית הקשורה לחילוף החומרים בגוף, המאפיין הבולט שלה הוא ריכוז גבוה של סוכר הנמצא בדם. שיעור החולים בסוכרת רק גדל והיא אחת המחלות הכי נפוצות בעולם. אחת הבעיות המרכזיות בסוכרת שהיא גורמת לחוסר יחסי או חוסר מוחלט של הורמון האינסולין בגוף. כתוצאה מכך מצטבר הגלוקוז (הסוכר) בדם. קיים גם מצב אחר הנקרא "תנגודת לאינסולין" כאן יש כמות אינסולין תקינה או מוגברת אך פעילותו באיברים שונים לקויה.

 

איך ניתן לטפל?

ראשית, עדיף למנוע מצב של סוכרת על – ידי אימוץ של אורח חיים בריא הכולל משקל תקין, תזונה נכונה, פעילות גופנית ועוד. במידה וקיימת סוכרת, ניתן לטפל בה על ידי איזון של רמות הסוכר. בסוכרת מסוג 1 מטפלים באמצעות החדרה של אינסולין. בסוכרת מסוג 2 תחילה לא מטפלים כך רק אם המצב דורש זאת.

 

טיפולים משלימים

קיימים גם טיפולים משלימים שעוזרים לאיזון של הסוכר. ביניהם ניתן למצוא תרופות הומאופתיות טבעיות, דיקור סיני הכולל טיפול של דיקור, המלצות לתזונה טובה ושימוש בצמחי מרפא. בנוסף, קיימים גם טיפולים באמצעות מגע התורמים להורדת סטרס ויצירת איזון. עיסוי לימפטי מגביר באופן משמעותי את הזרימה של הדם בגוף ומסייע לו לנקות רעלים שהצטברו. כך הוא תורם בהנעה של הגפיים וזרימת הדם בהם במקרה של פגיעה מהסוכרת.

 

הטיפול הנטורופתי

באופן זה תוצע התאמה תזונתית למי שיש סוכרת. המזונות יכללו כאלה עם ערך גליקמי נמוך ושיש להם סיבים מלאים, מזון עם שומן איכותי מהצומח וכזה בעל ויטמינים ומינרלים. כחלק מהטיפול ישנם גם תוספי בריאות ביניהם תוספי התזונה שמסייעים בשיפור של ערכי הסוכר הנמצאים בדם.

 

נוגדי החמצון

מבין תוספי הבריאות ניתן למצוא את נוגדי החמצון. ראשית נציין את צמח הליקוריץ האנטי- דלקתי שבזכות נוגדי החמצון שלו מסייע להתנגד למחלת הסוכרת. ניתן לרכוש אותו בכמוסות לדוגמא ליקוריץ 123. בנוסף לו יש ויטמין C, סלניום, פיטוכימיקלים וחומצה אלא ליפואית שגם נוגדי חמצון.

 

עוד תוספים

קיימים גם תוספים נוספים העוזרים להתמודדות עם הסוכרת. כאשר ביניהם נמצא את האומגה 3, שמסייעות בעניין של דלקות. בנוסף ויטמין B12 לו תרומה בכך ששומר על המיאלין שעוטף את העצבים בגוף. חוסר בוויטמין זה עלול לגרום לנזק בתאי העצב ולכן צריכה שלו מסייעת בשמירה על העצבים בגוף במיוחד אצל חולי סוכרת שרגישים לפגיעה בהם. ישנו גם קו- אנזים 10Q זהו חלבון חשוב שעוזר לתפקוד הלב וגם כנוגד חמצון.

 

לסיכום

ניתן להתמודד עם הסוכרת באמצעות טיפולים שונים הכוללים בין היתר: אורח חיים בריא, טיפולים נטורופתיים, משלימים וכאלה הכוללים תוספי בריאות ותזונה העוזרים לכך.

כדורים

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות
כדור צבעוני
הכול על עיוורון צבעים

אחת התופעות הנפוצות והמעניינות בתחום הראייה היא עיוורון צבעים. מדובר על מצב המזוהה אצל כ-5 אחוז מהאוכלוסייה ובמקרים רבים