נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

ההשפעה של רשתות חברתיות על האופנה כיום

אופנה

הרשתות החברתיות משפיעות על המשתמשים שלהן באופן ניכר. מדובר בעובדה ידועה, אך מעטים מאתנו מבינים איך הדבר בא לידי ביטוי. סדרת מדריכים מקיפה שהעלינו לרשת בשבועות האחרונים בודקת מקרוב את הנושא, במטרה לחקור את ההשפעות של רשתות אלה מכיוונים שונים. הפעם נתמקד בהשפעות שנוגעות לתחום האופנה. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתגלו את האינפורמציה שלא הכרתם עד כה.

 

הקדמה – תכירו את משפיעני הרשת

אי אפשר להסביר באופן מעמיק את ההשפעה של הרשתות החברתיות על האופנה כיום, מבלי לציין את משפיעני הרשת שאחראיים על הדבר. שכן, הם אלה שמכתיבים את הטרנדים השונים, לפיהם חברות האופנה השונות הולכות. אם בעבר חברות האופנה היו אלה שמכתיבות את הטרנדים החדשים לכל עונה, היום ההפך הוא הנכון.

גילינו שמותגי האופנה הגדולים נושאים את עיניהם לפרופילים של מי שנחשבים לשם דבר בתחום האופנה. הם בודקים את סגנונות הלבוש שלהם ובוחנים מהם הבגדים או האקססוריז שתפסו את תשומת הלב של העוקבים. הפריטים שיתגלו כמעניינים במיוחד, הם אלה שצפויים להיראות באופנה בשנים הבאות.

אופנה היום

אנחנו רוצים את מה שיש לאחרים

ניתן בעצם לומר שהרשתות החברתיות משפיעות באופן ניכר על מראה האופנה הנוכחי. מי מכם שייכנסו למשל לאתר של H&M יגלו שסגנונות הלבוש שמככבים על גבי הקולבים נראו לא מזמן בחשבון של משפיענית רשת או משפיען, בעת שזה העלה סטורי, סרטון או רילס באחת מהרשתות החברתיות המוכרות. התרחיש קורה מתוך הבנה שאנחנו, הגולשים, נגיע למותגי הענק, תוך חיפוש אחר פריטי האופנה שנראו על גבי המשפיענים.

 

הרשתות החברתיות שינו את חוקי המשחק

אם תחזרו אחורה בזמן, אתם תגלו שהדוגמניות והדוגמנים שכיכבו על גבי שלטי החוצות והמגזינים נראו אחרת מאשר אלה שמופיעים כיום. שכן, מודל היופי שדגל ברזון וריטוש תמידי השתנה עם הזמן. הדבר בא לידי ביטוי בעקבות ההשפעה של הרשתות החברתיות.

נסביר שצמחו מתוכן משפיעני רשת שלא תואמים למודל הרזון, ובכל זאת, הם קיבלו במה והפכו להיות מוכרים ולא רק בגבולות ישראל, אלא גם מחוצה לה. כך שניתן להבין שהרשת החברתית שינתה את חוקי המשחק. היום כל אחת ואחד יכולים להשפיע על האופנה, מבלי קשר למראה החיצוני שלהם.

 

זה הזמן לקבוע את האופנה הבאה

האינפורמציה שרוכזה בפניכם עד כה, גרמה לנו להבין שכל אחד יכול להשפיע על האופנה בקלות. כדי שזה יקרה, צריך רק לתחזק את הפרופיל שלכם ולגרום לסרטונים והתמונות שלכם להיות וויראלים. נמליץ לצלם אותם תוך שימוש בבגדים מיוחדים, כדי שהעוקבים שלכם יוכלו לקחת השראה בהקשר זה.

 

מילים אחרונות לסיום

עד כאן המדריך שהציג את ההשפעה של רשתות חברתיות על האופנה הנוכחית. בשלב זה ברור לכם הקשר בין השניים ואתם יכולים לקחת בו חלק בקלות. נאחל בהזדמנות זו שיהיה בהצלחה ושתמיד תדעו להשפיע על אחרים לטובה.

אופנה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אופנה