נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה מיטה יהודית איכותית?

חנויות רהיטים

חנויות הריהוט מציעות מיטות יהודיות במגוון דגמים ומחירים. עובדה זו כנראה ידועה לכם, אבל השאלה היא האם אתם מכירים בטווח המחירים העדכני. מדריך זה יציג בפניכם את העלויות של הדגמים השונים, כדי שתוכלו לדעת מהו הסכום שתצטרכו להשקיע, כדי לשמור על הנידה כפי שנהוג בהלכה.

 

ההגדרה של מיטת יהודית

נפתח את המדריך בהסבר קצר אודות המיטה היהודית, כדי להציג את מאפייניה בפני קוראים שטרם הכירו בה מקרוב. מדובר במיטה זוגית שניתן לפצל אותה ל – 2 מיטות ולהחזיר למקום מחדש (כדי ליצור שוב מיטה זוגית). המיטות מגיעות בגדלים ועיצובים שונים והן מתאימות לשומרי מסורת שמקפידים על הלכת הנידה שמצריכה הפרדה בין הגבר לאישה בימים שנחשבים כאסורים למגע. כך מתאפשר לבני הזוג לישון בחדר אחד, כאשר יש ביניהם הפרדה משמעותית.

 

המחירים של מיטות יהודיות תלויים ב – 3 פרמטרים

העלויות של מיטות יהודיות איכותיות משתנה בהתאם לפרמטרים הבאים:

  • גודל
  • שדרוגים (לדוגמא: תוספת של ארגז מצעים שידה, מראה ועוד)
  • סוג החומר שממנו עשויה המסגרת

התבוננות קצרה בקטלוגים של מיטות יהודיות באיכות גבוהה עם אפשרות לעיצוב אישי יגלה בפניכם היצע רחב של אפשרויות. בירור שערכנו בנושא העלה שהמחיר ההתחלתי נע סביב 3,300 ₪ והוא עשוי לעלות ל – 7,800 ומעלה. כאמור, המחיר הסופי ייקבע בהתאם לסוג המיטה שתיבחר והפרמטרים שייכללו בה.

 

האיכות VS העלות – מה יותר חשוב?

חשוב שתדעו שהאיכות היא הקריטריון החשוב ביותר שצריך לבוא לידי ביטוי טרם הרכישה של מיטה מסוג זה. שכן, זו צריכה לשמש אתכם לאורך שנים ולהוביל לשינה טובה ומתוקה. כדי שזה יקרה, אתם צריכים להניח בצד את העלות. נסביר שמחיריהן של מיטות איכותיות עשויים להיות גבוהים, אך הם ישתלמו לכם בהמשך. רכישה של מיטה זולה לעומת זאת, תגרום לאי נוחות ותוביל להבנה שבזבזתם את כספכם לחינם.

 

כך תבחרו במיטה איכותית

הדרך הנוחה ביותר לרכישה נכונה של מיטה יהודית איכותית עוברת דרך האינטרנט. נמליץ לכם לבחור באחת מהאפשרויות הבאות, כדי שתבצעו בחירה נכונה:

  1. גלישה לפורומים דתיים: כתבו הודעה בפורום מוכר ותבקשו חוות דעת מצד הגולשים. שכן, אלה מחזיקים במיטות יהודיות בבית, כך שהם יוכלו לציין בפניכם את טיב הדגם שקיים ברשותם. שימו לב, ניתן גם לקרוא חוות דעת שנכתבו בשרשורים קודמים בעבר
  2. גלישה ללשונית הביקורות של גוגל: ניתן לקרוא חוות דעת שנכתבו בלשונית זו על חנויות שמספקות מיטות יהודיות

 

השורה התחתונה

העלות של מיטה יהודית משתנה בהתאם לגודל, שדרוג וסוג החומר, כאשר המחיר המינימלי נע סביב 3,000 ₪ למיטה בסיסית ואיכותית. בשלב זה אתם יודעים כמה תצטרכו לשלם, כך שנותר לכם רק לבחור בדגם המתאים והאיכותי ביותר שיאפשר לכם לקיים את המצווה וליהנות משינה טובה.

עלות מיטה יהודית

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא רהיטים