נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

עלות הביטוח ליעדים שונים

עלות הביטוח ליעדים שונים

רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל הינה פעולה בסיסית שכל נוסע צריך ליישם מיד לאחר רכישת הכרטיס ליעד הנבחר. עובדה זו עשויה לגרום לכם לתהות לגבי העלות של הביטוח שיכסה אתכם במידת הצורך. אם כך, כדאי שתקראו את השורות הבאות בעיון רב. שכן, נציג בפניכם את האינפורמציה העדכנית שלא תמצאו בשום מדריך אחר.

 

מחירי הביטוח משתנים בהתאם לקריטריונים קבועים

נציין תחילה שאתם עשויים לשלם מחיר X על ביטוח לחו"ל, בעוד קורא אחר עשוי לשלם מחיר Y. שכן, המחיר עשוי להשתנות בהתאם לקריטריונים הבאים:

  • מדינת היעד
  • משך זמן הטיול
  • רמת הכיסוי
  • גיל
  • תוספות נבחרות ועוד

 

כך תוכלו לקבל הצעת מחיר מדויקת בקלות

זו ההזדמנות לגלות שתוכלו לקבל מידע עדכני אודות מחירי הביטוח שמתאימים לכם ללא מאמץ. שכן, יש אתרים שמאפשרים לבצע השוואות מחירים בין חברות הביטוח השונות. אלה מספקות להם באופן תדיר את העלויות, כך שהגולשים יכולים להזין את הקריטריונים באתר ולקבל כמה הצעות מחיר שונות. לפרטים נוספים הקליקו כאן >>> ותגלו מהו המחיר המדויק שתצטרכו לשלם על ביטוח נסיעות.

 

טווח מחירים לדוגמא לביטוח

לא נשאיר אתכם באוויר ונציג את טווח המחירים המעודכן (נכון לרגע כתיבת מילים אלה) לנסיעה לאירופה בחודשי החורף עבור מבוטחים שעונים על הקריטריונים הבאים:

  • בני 30
  • נסיעה שאורכת 19 ימים
  • ביטוח שכולל כבודה וחבות כלפי צד ג'

 

הצעת המחיר הזולה ביותר עומדת על 33.25$, בעוד הצעת המחיר היקרה ביותר תהיה 47.5$. בעוד נסיעה זהה עבור נוסע מעל גיל 70 עשויה לעלות בין 121.55% ל – 278.8%. בחרנו להציג את 2 אפשרויות אלה, כדי להראות בבירור את פערי המחירים שעשויים לבוא לידי ביטוי בעת רכישה של ביטוח חו"ל. בפסקה הבאה נציג בפניכם טיפ שכדאי ליישם ולהעביר הלאה, למי שמתכננים לנסוע לחו"ל בקרוב.

 

אל תתמקדו בעלות – שימו דגש על האיכות

חשוב שתדעו שבחירה בביטוח נסיעות חו"ל זול עשויה לעלות לכם ביוקר בסופו של דבר וראוי להימנע ממנה ככל הניתן. שכן, ביטוח שכזה עשוי לכסות דברים בסיסיים בלבד ולהותיר אתכם ללא סיוע. כך שאתם צפויים לגלות שתצטרכו לשלם מכיסכם הפרטי על טיפולים רפואיים מורכבים, פינוי דחוף או החזרים על גניבה של פריטים יקרי ערך. לכן, ההמלצה היא לשלם מעט יותר על הביטוח טרם הנסיעה, כדי לשהות ביעד בראש שקט.

 

השורה התחתונה – תבחרו בביטוח מקיף

עלויות הביטוח ליעדים שונים בחו"ל משתנות בהתאם לקריטריונים שהוצגו בפניכם במדריך זה. כעת אתם יודעים שכל נוסע צפוי לשלם מחיר אחר. כך שנותר לכם רק לפנות לאתרים שמרכזים את המידע ומאפשרים לרכוש ביטוח מקיף במינימום מאמץ. זכרו להתמקד באיכות חברת הביטוח והפוליסה ולא לתת דגש רב למחיר הסופי.

מחירי הביטוח משתנים בהתאם לקריטריונים קבועים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
הליך בוררות
מה היא העלות של הליך בוררות?

סכסוכים אינם עניין נעים, אבל לפעמים אין ברירה, הם נוצרים, וצדדים בסכסוך צריכים לפנות לגורם שלישי, שיכריע עבורם בסוגיית