נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

רשתות או דוקרנים? כך תדעו כיצד להרחיק את היונים

להרחיק את היונים

הרחקה של יונים עשויה להיות עניין מורכב עבור מי שלא מכירים בהליך מקרוב. אנו מציינים את העובדה הזו לאחר שנחשפנו בעצמנו לניסיונות הרחקה חוזרים ונשנים שגרמו לנו להגיע למסקנה חד משמעית בנושא. הישארו אתנו ותגלו איך אפשר להרחיק את היונים על הצד הטוב ביותר. באמצעות רשתות, דוקרנים או אולי דרך מתקדמת אחרת.

 

רוצים להרחיק את היונים באמצעות רשת? כדאי שתכירו באינפורמציה הבאה

בחרנו להתחיל בפתרון הנפוץ ביותר – הרחקה של יונים תוך שימוש ברשתות מסוגים שונים. אם זו הפעם הראשונה שאתם שומעים על אפשרות זו, כדאי שתדעו שיש 2 סוגים נפוצים של רשתות שיאפשרו להרחיק את היונים מהמרפסת, החלון ואזורים נוספים:

  • רשת פלסטיק
  • רשת ניילון

נסביר בקצרה כי רשת הפלסטיק השקופה הייתה נחשבת לנפוצה ביותר בעבר, משום שהיא מחזיקה מעמד לאורך זמן רב. בשנים האחרונות התגלה כי רשת זו עשויה להידלק בקלות ולגרום לשריפה. לכן, הופחת השימוש בה. חשוב שתדעו זאת כדי שלא לבחור בה. רשת הניילון שהוצגה בפניכם לעיל נחשבת לשימושית ביותר (מכיוון שהיא לא מסוכנת לשימוש וגם מאפשרת להרחיק את היונים מהמקום), ניתן להתקין אותה במקום הנדרש תוך שימוש בעוגנים ותליה על גבי ווים.

רוצה להרחיק את היונים עם רשת

הרחקה של יונים באמצעות דוקרנים – האם זה עובד?

אנו רואים את הדוקרנים במקומות שונים ברחבי הארץ והעולם. שכן, מדובר בפתרון נפוץ למדי שגורם ליונים להבין שהן אינן רצויות. אם טרם הכרתם בפתרון זה, כדאי שתדעו שמדובר במתקן שיש עליו מעין "שיפודי פלסטיק" עם חוד בקצה. קיומם של חודים אלו מקשה על היונים להתמקם על גבי המשטח שבו הן התמקמו בעבר. רגע לפני שנציג את המסקנה שלנו בנושא, אנו ממליצים לכם להיכנס לקישור הבא ולקבל את כל המידע אודות הבחירה הנכונה עבורכם: https://mezikis.co.il.

 

מה הדרך הטובה ביותר מבין השתיים?

בירור שערכנו העלה כי מומלץ להשתמש בכל אחת מהדרכים למקרים שונים. איננו יודעים איך נראית ההשתלטות של היונים במרפסת או החלון שלכם. לכן, נציע לכם לפנות אל מרחיק יונים מוסמך שיבחר את הדרך המתאימה ביותר שתתגלה כאפקטיבית לאחר זמן קצר.

דוחה יונים מוסמך

טיפ חשוב לקראת סיום: אל תעשו זאת בעצמכם

המדריך הנוכחי צפוי להסתיים בעוד כמה שורות, וזו ההזדמנות שלנו לבקש מכם שלא לבחור את אחת מהדרכים הללו לבדכם. שכן, בחירה והתקנה עצמאית עשויה להוביל ב"מקרה הטוב" לגילוי כי זו אינה אפקטיבית. במקרה הרע, אתם עלולים ליפול ולהיפצע בעת ההתקנה. השאירו את הבחירה למומחים ותהיו בטוחים שהיונים ייעלמו מהנוף שלכם.

 

לסיום

בחירה ברשתות או דוקרנים צריכה להתבצע אך ורק על ידי מרחיק יונים מוסמך. שכן, הוא יודע מה היא הדרך הנכונה שתגרום ליונים להתרחק ממקום מושבן. עכשיו אתם מכירים במידע החיוני הזה, כך שנותר לכם רק לפנות אל גורם מוסמך ולקבל את החלטתו.

להרחיק את היונים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
הליך בוררות
מה היא העלות של הליך בוררות?

סכסוכים אינם עניין נעים, אבל לפעמים אין ברירה, הם נוצרים, וצדדים בסכסוך צריכים לפנות לגורם שלישי, שיכריע עבורם בסוגיית