נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כל כמה זמן מומלץ לנקות משרדים?

ניקוי משרדים

ביקור אקראי שערכנו במשרד השכן, גרם לנו להבין כי עלינו להעלות מדריך מקיף שיעלה את המודעות בכל הנוגע לניקיון משרדים. שכן, גילינו שיש מי שלא יודעים כי יש לבצע ניקיון תדיר בכל חלל שהוא ובמשרדים בפרט. הישארו אתנו ותגלו מה היא התדירות הנכונה שתאפשר לכל משרד להיות נקי.

 

ניקיון של משרדים – מה השירות כולל?

שירות של ניקיון משרדים שניתן מצד חברה מוסמכת בתחום צפוי לכלול את הדברים הבאים:

  1. ניקוי אבק ממרצפות, תמונות ועוד
  2. שאיבת אבק מספות וכורסאות
  3. ניקיון כללי של השירותים
  4. ניקיון כללי של המטבח (במקרים מסוימים הניקיון כולל גם שטיפת כלים)
  5. שטיפה כללית של חללי המשרד
  6. הוספת גלילי נייר טואלט וניירות ידיים במקרה הצורך

בחרנו להציג בפניכם את הרשימה המלאה, כדי שתוכלו לדעת מה הם השירותים הבסיסיים שצפויים להינתן לכם מטעם חברת ניקיון מוסמכת שמבצעת ניקיון במשרדים.

 

מה התדירות המומלצת לניקיון של משרדים?

עכשיו יש בידיכם את המידע הבסיסי, כך שניתן לעבור אל האינפורמציה שלשמה התכנסנו – התדירות המומלץ לניקיון של משרדים. בירור שערכנו בנושא העלה כי יש צורך לבצע ניקוי משרדים על בסיס יומי. ראוי לציין כי כל בעל משרד בוחר את האופן שבו הניקיון יתבצע. בשורות הבאות נציג בפניכם את 2 הדרכים המקובלות ביותר.

 

דרך מספר 1: ניקיון חד פעמי בשעות הבוקר המוקדמות או בשעות הערב

הדרך הראשונה כוללת ניקיון מקיף של המשרד כולו בשעות הבוקר המוקדמות (כלומר, טרם הגעתם של העובדים אל המקום) או בשעות הערב המאוחרות (לאחר שכל העובדים יוצאים מהמשרד). לניקיון מסוג זה יש יתרון משמעותי – המנקה יכול לבצע את עבודתו באין מפריע. לעומת זאת, יש חיסרון משמעותי – השירותים לא עוברים ניקוי במהלך היום, אלא רק בנקודת זמן אחת.

 

דרך מספר 2: ניקיון שנמשך לאורך כל שעות העבודה

הדרך השנייה כוללת שירותי ניקיון שניתנים מרגע פתיחת המשרד ועד סגירתו. בחירה בדרך זו תאפשר לנוכחים במשרד ליהנות מניקיון רציף. כך שתמיד יש מענה מהיר אם יש צורך בניקוי דחוף של משקה שנשפך, ספל שנשבר או שירותים שזקוקים לניקוי.

 

מה הדרך המומלצת מבין השתיים?

אם קראתם את 2 הדרכים שלעיל באופן מעמיק, אתם עשויים להבין כי הדרך המומלצת ביותר היא השנייה. כלומר, זו שמאפשרת לעובדי המשרד ליהנות ממרחב נקי לאורך כל היום. אנו מוכרחים לציין כי זו הדרך שנבחרה על ידי הנהלת המשרד שלנו ואנו נהנים ממנה עד מאוד.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את התדירות המומלצת לניקיון של משרדים. כעת, אתם יודעים כל כמה זמן צריך לנקות את המשרד, כך שנותר לכם רק לבחור את הדרך הנכונה ביותר עבורכם וליהנות ממרחב נעים ונקי מחיידקים.

ניקוי משרדים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא ניקיון