נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

טייסט אוף דה ווילד לכלבים

כלב שף

טייסט אוף דה ווילד הינו מותג אוכל לכלבים נפוץ ואהוד במיוחד. מה הופך אותו לכזה וכיצד תוכלו גם אתם לבצע רכישה בעבור החבר הטוב ביותר שלכם? על כך ועוד, במאמר.

 

טייסט אוף דה ווילד לכלבים – הדור הבא של מזון על

כל אחד רוצה לספק לחבר הכי טוב שלו את האוכל הטוב ביותר, וזאת לאור העובדה כי כלבים מהווים בני משפחה לכל דבר ועניין. כפי שאנו דואגים לתזונה של המשפחה, כך מוטלת עלינו החובה לדאוג גם להולכים על ארבע. מותג אשר מאפשר לעשות את זה הוא ללא ספק טייסט אוף ווילד לכלבים, מזון איכותי ומזין המבוסס על שימוש בחומרי גלם טריים הכוללים בשר, כבש, עוף, ירקות וכן סיבים תזונתיים. זאת ועוד, המותג נחשב לאחד המותגים החדשנים בתחום פיתוח אוכל לכלבים בהתאמה אישית, כאשר במעבדת החברה עומלים בכל עת על התאמה מדויקת כלל האפשר לגזע, גיל והרקע הבריאותי. מדובר בנדבך חשוב מאוד בעבור בעלי כלבים אשר מחפשים את המענה הטוב ביותר בעבור הכלב, ולכן בחירה במותג טייסט אוף ווילד לכלבים הינה בחירה מדויקת ונכונה הנוגעת באופן ממשי לדור הבא של מזונות העל לכלבים.

סק כסף

טייסט אוף דה ווילד – הכרות עם המותג

Taste Of The Wild  הוא מותג אמריקאי אשר מאמין כי עליו לייצר את האוכל הטוב ביותר בעבור ההולכים על ארבע, ומתוך אמונה כי הכלבים הם בעלי מבנה גנטי זהה למבנה הגנטי של זאבים, ומשום כך חשוב לספק להם בשר איכותי ומזין בשילוב ויטמינים, מינרלים וכן תזונה מאוזנת. האוכל לכלבים מבוסס על נוגדי חמצון, מינרלים ייחודים אשר עברו תהליך אשר נמצא כיעיל לצורך עידוד פעילות המעיים וספיגת מזון, אומגה 3 ואומגה 6 וכן בטטות ותרכיז עגבניות. כלל המוצרים נמצאו כאמור כיעילים לצורך שיפור בריאותם של הכלבים וחוסנם, וכן לצורך שיפור מראה הפרווה. במבחני טעימה של המוצרים ביחס למתחרים עלה כי המותג נחשב לאהוד במיוחד ע"י גזעים רבים של כלבים, ולכן מדובר בבשורה של ממש בעבור בעלי כלבים אשר מחפשים את המזון האיכותי והטוב ביותר הנמכר כיום בישראל ובעולם.

 

רכישה של המותג טייסט אוף דה ווילד באמעצות חנות אנימל שופ

מזון לכלבים בANIMAL SHOP ובפרט של המותג טייסט אוף דה ווילד ניתן לכם כעת במחיר מצוין ועם אפשרות לקבלת משלוח חינם, כל זאת מחנות מובילה בתחומה אשר מספקת לכם את המעטפת הטובה ביותר לצורך רכישה אופטימלית ומדויקת המותאמת לצרכים של הכלב שלכם. לביצוע רכישה וקבלת פרטים נוספים, היכנסו לאתר הרשמי של החנות, בחרו את שם המותג ואת הסוג הרצוי לכם ולאחר זמן קצר תוכלו לקבל במשלוח מהיר עד לבית את המותג הנפוץ והמוביל בעלם בתחום מזונות העל של כלבים.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי חיים
כחולות
5 דברים שחתולים לא אוהבים

לחתולים יש תדמית של חיית רחוב מגעילה ומסריחה שעדיף להתרחק ממנה. יש אנשים רבים שאפילו מפחדים מחתולים ובורחים מהם