נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

בני נוער? 3 מתנות מושלמות לימי הולדת במחירים הוגנים

איפור

שוב פעם לחבר יש יום הולדת ואתם לא יודעים מה לקנות לו? בחירת מתנה יכולה להיות סיוט של חיפושים מתמשכים וכאב בכיס.

לכן, ריכזנו לכם 3 מתנות אותם תוכלו לקנות ובעלות נוחה לכל כיס.

 

תמונה על עץ

תמונה על עץ מאפשרת לכם ללכת לבית הדפוס ולהדפיס תמונה שלכם או של חוגג היום הולדת על בלוק עץ. זוהי מתנה מקורית וייחודית השונה מהמסגרת הסטנדרטית של התמונות אותה אנו מכירים ויכולה להיות קישוט ייחודי בכל מקום בו יבחרו לשים אותה.

 

תמונה על פרספקס

הדפסת תמונות על פרספקס היא שדרוג של ההדפסה על העץ. הפרספקס הוא חומר דמוי זכוכית, אך עמיד יותר וגורם לכל ציור או תמונה שתדפיסו עליו להראות זוהר וייחודי.

 

תיק איפור עם שם

כיום יש אפשרות להדפיס על כמעט כל מוצר שתרצו. רעיון נחמד למתנה יכול להיות להדפיס שם על תיק איפור או תיק רחצה אישי שיכול לשמש את מקבל המתנה במהלך נסיעותיו.

 

כפי שאמרנו, בחירת המתנה עלולה להיות משימה קשה במיוחד, בייחוד כשאין לכם רעיון מראש. מומלץ לפני קניית המתנה לחשוב על הפרמטרים הבאים שיקלו עליכם במהלך החיפוש:

זמן

בחירת המתנה תלויה בקשר ישיר בכמות הזמן הפנוי שיש לכם עד לתאריך חגיגת היום הולדת. במידה ויש לכם הרבה זמן, הרווח כולו שלכם ותוכלו להשקיע שעות רבות בקניית המתנה, או להזמין מאתרים מחו"ל. אולם, במידה ונזכרתם ברגע האחרון, תוכלו לבחור שובר באינטרנט ולאפשר לחוגג היום הולדת לבחור מתנה כרצונו.

 

תקציב

על מנת שלא תתפזרו, מומלץ להחליט מראש מהו התקציב אותו אתם משקיעים עבור המתנה. הגעה עם תקציב מדויק תאפשר לכם להתמקד בדברים ספציפיים. חשוב לשים לב במידה ומזמינים מחו"ל כי עלולות להיות עלויות נלוות של מכס ושילוח. כדאי גם להיות מודעים לכך שמתנה שווה לא בהכרח חייבת להיות מתנה יקרה, אלא מתנה המבטאת את הקרבה בין שני האנשים, יכולה לשמח באותו אופן כמו מתנה יקרה.

 

התמקדות במקבל המתנה

מומלץ לחשוב לפני קניית המתנה על מקבל המתנה. מה הם התחביבים שלו, מהם הדברים החשובים עליו, האם הוא אוהב לקרוא, לצבור חפצים, האם הוא חובב אופנה ועוד. ככל שתתמקדו יותר יהיה לכם קל יותר למצוא את המתנה המתאימה.

 

איכות

שימו לב כי הנטייה הטבעית שלנו היא לקנות מתנה שאנחנו היינו שמחים לקבל, שימו לב כי המתנה אותה אתם בוחרים היא איכותית וטובה, בדקו קודם לכן את הביקורות ותיאור המוצר.

 

ברכה

אמנם ברכה לפעמים נראית כמנהג מיושן, אולם מומלץ על מנת לבטא את ההשקעה והמחשבה שלכם, לכתוב ברכה מושקעת וייחודית, המותאמת למקבל המתנה עצמו.

 

שתי מתנות

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא מתנות