נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

תיקון טלפוני חברת סמסונג

מברגים לפלאפון

טלפונים ניידים מבית סמסונג נחשבים למכשירים איכותיים משתי סיבות: מעבדים חזקים ומערכת הפעלה שמסוגלת להריץ מספר תוכנות בו זמנית. בנוסף, מכשירים אלו מאפשרים גלישה נוחה באינטרנט כך שהם מתאימים לכל מי שרוצה להישאר מעודכן, הן מבחינה עסקית והן מבחינה אישית. ובמילים אחרות – מכשירים אלו נותנים מענה לצרכים השוטפים של כולנו.

מכשירי הטלפון הניידים של סמסונג כוללים מסך מעולה, נפח זיכרון גדול במיוחד, יכולות יוצאות דופן בתחום הצילום והסריקה, סאונד משובח ואפשרות לשימוש נוח באפליקציות השונות. המשמעות היא שמכשירים אלו יכולים לשמש למטרות שונות במהלך היום, למשל שמירה על קשר עם המשפחה, ניהול עסק והנאה מפעילויות פנאי שונות כמו מוזיקה, סרטים וכו'.

בדיקה מקיפה

טלפונים שהם כמעט מושלמים

כמו בכל דבר טוב גם בטלפונים הניידים של סמסונג יש חסרונות, למשל בסמסונג s8  יש חיישן טביעת אצבע משופר, אבל המצלמה נחשבת לבינונית ורגישה לתקלות. לעומת זאת, בסמסונגs9  יש מצלמה איכותית ופעולתו מהירה במיוחד, אבל הסוללה שלו נחשבת לבעייתית בעיקר הודות לעובדה שהיא מובנית במכשיר – מה שמצריך פנייה לטכנאי או למעבדת שירות מקצועית כמו מובילאב לצורך החלפתה.

אפשר לטעון (ודי בצדק ) שחסרונות אלו נובעים משימוש שעושה סמסונג ברכיבים איכותיים מאלומיניום וממתכות שונות, רכיבים שהחליפו את רכיבי הפלסטיק הפשוטים שבהם היא עשתה שימוש בדגמים ישנים יותר. מצד אחד זהו יתרון כי חומרים אלו מאריכים את חיי המכשירים, אבל מצד שני תיקון המכשיר מצריך מיומנות מיוחדת, למשל פירוקם והרכבתם מחדש ע"י טכנאי.

יתרה מזאת – משימה זו נחשבת כי המכשירים כוללים רכיבים זעירים במיוחד שמחוברים למסך ולתצוגה. המשמעות היא שכל פעולת תיקון מצריכה פעולה זהירה ואחראית מסיבה אחת – עבודה לא מקצועית יכולה לא רק שלא לפתור את התקלה, אלא גם להרוס רכיבים שונים במכשיר ולפגוע בתפקוד של הטלפון.

עלויות התיקון

כתוצאה מכך עלויות התיקון של הטלפונים הניידים של סמסונג הם יחסית גבוהות (בעיקר כאשר מדובר במסכים), אבל הן עדיין נמוכות יחסית למחיר של קניית מכשיר סלולרי חדש. למעשה, ברוב המקרים עלות התיקון שווה למחצית הסכום (או פחות) שתדרשו לשלם על מכשיר טלפון חדש.

לכן, מומלץ לעשות הכל כדי למנוע צורך בתיקון התקלות. למשל: לרכוש קייס ומגני זכוכית לטלפון כדי למנוע נזקים במסכים שידועים בעמידותם היחסית נמוכה, להטעין את הטלפון באמצעות מטען וכבל מקוריים כדי למנוע נזקים בתחום זה (שיכולים להשפיע על הטלפון כולו) ועוד.

עם זאת, בכל מקרה של תקלה יש להגיע למעבדת תיקון מקצועית שמעסיקה טכנאים מיומנים שמתמחים בסמסונג. כלומר, לא רק כאלו שיש להם ידע וניסיון כללי בתיקון טלפונים ניידים, אלא כאלו בעלי מיומנות ספציפית בהפעלת כלי עבודה ייעודיים לתיקון טלפונים אלו. ובמילים אחרות – לטלפונים ניידים איכותיים כמו הטלפונים של סמסונג מגיע הטיפול הטוב ביותר ולא פחות מזה. אז למה להתפשר?

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא טכנולוגיה
מכונית היברידית בטעינה
החזר מס רכב היברידי

בין אם ידעתם או לא, ייתכן כי מגיע לכם החזר מס על רכישת רכב היברידי. בעוד שהמדינה תמיד תנסה

לחיצה על אייפד
תקלות נפוצות ב IPAD

פחות נפוץ שהIPAD מתקלקל, אבל גם זה יכול לקרות. למי נפנה כשצריך תיקון מכשיר IPAD מכל סוג? לרוב, יהיה