נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

תקלות נפוצות ב IPAD

לחיצה על אייפד

פחות נפוץ שהIPAD מתקלקל, אבל גם זה יכול לקרות. למי נפנה כשצריך תיקון מכשיר IPAD מכל סוג? לרוב, יהיה מומלץ לפנות למעבדת שירות מומלצת באזורכם, למרות שישנם כמה דברים שתוכלו לנסות לבד בשביל לפתור את הבעיה. נסביר.

אז מה הן התקלות הנפוצות באייפד? תיקון אייפדים מצריך אמנם ידע והבנה במערכות הטכניות והממוחשבות של המכשיר, אך יש כמה דברים שתוכלו לעשות לבדכם בכדי לנסות ולתקן מכשיר תקוע. מכשיר תקוע, כמו למשל מכשיר המציג מסך שחור או בצבע אחר, בפעמים רבות יצריך קודם כל איפוס. כמובן שכשמאפסים אייפד, חובה לקחת בחשבון כי ברוב המקרים המידע שלכם ייעלם.

 

תמיד המידע ייעלם מהאייפד אם מאפסים אותו?

אם השכלתם לשמור את המידע החשוב שלכם בשירותי ענן, כמובן שניצלתם ולא תצטרכו לשחזר את הכול מחדש. אז אם כך, אחת התקלות הנפוצות במכשיר אייפד, היא התקלה של תקיעה במערכות הממוחשבות של המכשיר.

מדוע ממוחשבות?

כי ישנם הבדלים רבים בין המערכות הטכניות של המכשיר לבין אלו הממוחשבות. בשני המקרים, בין אם תקלה של שבר או מכשיר תקוע, תיקון ipad במעבדה יהיה ההמלצה הכי טובה. גם אם המכשיר סך הכול זקוק לאיפוס, חשוב לזכור כי מעבדות אייפד מומלצות יידעו כיצד לאפס עבורכם את המכשיר ללא גרימת נזקים נרחבים יותר.

 

תקלות IPAD ותיקונן במהירות

אחת התקלות הכי נפוצות באייפד, היא התקלה של מסך תקול. מסכים ניתנים להחלפה די בקלות, במיוחד במכשירים כמו אייפד, אך כמובן שיש צורך לדעת כיצד לעשות זאת. מעבדות אייפדים בדרך כלל משתמשות בציוד זעיר, כמו למשל מברגים מאוד קטנים.

בהחלט ניתן להתבונן בסרטוני הדרכה באתר יוטיוב בכדי להבין כיצד מחליפים מסך אייפד, אך אם אין לכם את הכלים הנדרשים בבית, פשוט וותרו על העניין. לרוב, זה ייגמר בנזקים רבים יותר למכשיר. החלפת מסך אייפד ניתן לבצע אצל מעבדות שמתקנות מכשירים אלו, ובדרך כלל ה מכשיר יהיה אצלכם בחזרה כבר לאחר שעה קלה. כמובן שאם ישנו הצורך להזמין את המסך במיוחד, התיקון יתעכב במידה הנדרשת.

 

אילו תקלות באייפד אפשר לתקן?

בעוד שניתן להחליף מסך אייפד במעבדה, מעבדת אייפד גם תבצע עבורכם תיקונים נוספים. למשל, החלפת כפתורים במכשיר. לרוב, מכשירי האייפד לא נוטים להיתקע או להישבר, אך גם זה יכול לקרות. בדרך כלל, התיקון של החלפת כפתורים לא יארך זמן רב. רוב המעבדות יחזירו לכם את המכשיר לאחר שעה.

החלפת מסך מגע (טאץ'), בניגוד לתקלות אחרות, דורשת מיומנות מאוד מדויקת. באמצעות חימום מאוד עדין, ניתן להפריד בין המסך של האייפד לבין מסך המגע, מה שמאפשר את החלפתו. שימו לב, תיקון תקלה זו מצריך המון ניסיון. התקלקל האייפד? חסכו לעצמכם כאב ראש ופנו למעבדה מומלצת באזורכם.

אתר גוגל

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא טכנולוגיה
מכונית היברידית בטעינה
החזר מס רכב היברידי

בין אם ידעתם או לא, ייתכן כי מגיע לכם החזר מס על רכישת רכב היברידי. בעוד שהמדינה תמיד תנסה

מברגים לפלאפון
תיקון טלפוני חברת סמסונג

טלפונים ניידים מבית סמסונג נחשבים למכשירים איכותיים משתי סיבות: מעבדים חזקים ומערכת הפעלה שמסוגלת להריץ מספר תוכנות בו זמנית.