נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

טיסות לתאילנד – במרחק נגיעה

פרגולה

תאילנד, או יותר נכון ממלכת תאילנד ובשמה הקודם "סיאם", היא מדינה טרופית השוכנת בדרום מזרח יבשת אסיה אשר הפכה בשנים האחרונות לאחד מיעדי התיירות החמים והפופולאריים ביותר בקרב מטיילים מרחבי העולם כולו.

מזג האוויר המיוחד המאפיין אותה מושך אליה כ-35 מיליון תיירים בכל שנה, לאורך השנה כולה כך שטיסות לתאילנד הפכו למצרך פופולארי בעיקר בקרב צעירים ומשפחות.

המטיילים במדינה יוכלו להנות מכל סוגי הטיולים והחופשות – בטן גב על חופים קסומים, ספורט ימי ופעילויות אקסטרים שונות ומגוונות, אינספור אטרקציות עם ילדים, נקודות תצפית מרהיבות, פאבים, מסעדות והמון המון מתחמי קניות ושווקים.

הביקור במדינה הוא ללא ספק חוויה מיוחדת במינה וגם למחירים הנוחים לכל כיס יש תרומה גדולה.
המלונות, האטרקציות ובעיקר כל נושא הקולינריה, זולים למדי (בעיקר בהשוואה לישראל היקרה) כך שהדבר היקר ביותר בעת תכנון החופשה ליעד האקזוטי הוא מחיר הטיסה.

היות ומדובר במדינה גדולת מימדים ותיירותית אשר מבקרים בה עשרות מיליוני תיירים מדי שנה והן חולפים בה מטיילים בדרך ליעדים סמוכים, בתאילנד ישנם 7 שדות תעופה בינלואמיים ו-13 שדות תעופה המיועדים לטיסות פנים.

 

כמה עולה טיסה לתאילנד?

עבור המטייל הישראלי, מרבית הטיסות לתאילנד הן לשדה התעופה הבינלאומי בבנגקוק – זהו שדה התעופה הראשי של המדינה בו נוחתים רוב המטיילים והוא גם שדה התעופה הגדול ביותר בדרום מזרח אסיה. מישראל יוצאות מדי יום הן טיסות ישירות והן טיסות עם עצירות ביניים לעבור שדה תעופה זה.
מחיר הטיסות הממוצע הינו 700-900 דולר אמריקאי כאשר בעונות השיא מחירים אלו יכולים לעבור את רף ה-1000 דולר ובמחירי מציאה ניתן למצוא גם טיסות עם עצירת ביניים קצרה (למשל בנמל התעופה במוסקבה) ב-500 דולר.

טיסות נוספות מישראל לתאילנד שיתכן ויועילו לכם במהלך תכנון הטיול:

שדה התעופה בפוקט – שדה תעופה השני מבחינת עומס טיסות, בעל 3 טרמינלים, ומשמש גם כתחנת מעבר עבור התופסים טיסת פנים לעבור האיים הסמוכים.
טיסות לתאילנד מישראל לשדה תעופה זה כוללות לפחות עצירה אחת בדרך (אין טיסות ישירות) ומחירן דומה מחירה של טיסה מישראל לבנגקוק.

צ'אנג מאי – מקום יפהפה בו נמצא שדה תעופה אשר זמין למטיילים הישראליים, אך על מנת להגיע אליו יש לבצע עצירת ביניים קצרה בבנגקוק ומחיר הטיסה עולה על 900-1000 דולר אמריקאי. אם כך, מדוע לא לטוס לבנגקוק? לא ברור.

קו סמוי – ביעד זה נמצא שדה תעופה אשר בדומה לצ'אנג מאי, מי שחפץ להגיע ליעד זה באמצעות טיסה יאלץ להפרד מסכום כסף לא מבוטל ולקחת בחשבון כי מדובר בטיסה עם עצירה בבנגקוק.

 

דברים נוספים שכדאי לקחת בחשבון לגבי טיסות לתאילנד:

  1. מחיר הכרטיסים משתנה בין העונות כאשר הכרטיסים הזולים יותר הם אלו שיוצאים וחוזרים שלא בעונה החמה וכוללים עצירת ביניים, לרוב באחת ממדינות אירופה.
  2. לכל חברת תעופה כמעט יש אפליקציה ואתר אינטרנט ושם הן מציעות כרטיסי טיסה מוזלים ומבצעים שונים כמו שדרוג כסא או מעבר למחלקת עסקים.
  3. לחלק מחברות התעופה יש מועדון חברים אשר ההצטרפות אליו היא לפעמים בחינם – מה שמזכה לעתים בצבירת נקודות, כניסה לטרקלין, עדיפות בעליה לטיסה או הוספת תיק קטן ללא תוספת תשלום.
  4. שימו לב מה כלול במחיר הכרטיס. יש מקרים שהמחיר לא כלל מיסים שונים או מזוודות.

זהו זה, כל שנותר הוא לארוז מזוודה ולכרטס.

 

נחיתה ביעד

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא תיירות
מיטה זוגית
אל מחש

אל מחש היא רצועת החוף הנמצאת בין ביר סוויר לראס א-שטן. רבים מחשיבים אותה כחלק מביר סוויר אך היא