נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

משכורת ממוצעת של עורך דין

פרצוף מצויר

משכורת ממוצעת של עורך דין משתנה בהתאם למקום המגורים, הוותק כמו גם המשרד בו הוא פועל. המומחים של משרד מיסקביץ וטייב מסבירים כיצד נקבע המשכורת, וכיצד ניתן להגדיל אותה.

מקצוע עריכת דין – אחד המקצועות המבוקשים בישראל כיום

מקצוע עריכת הדין נחשב לאחד המקצועות המבוקשים ביותר במשק הישראלי, וזאת לאור העובדה כי הוא מושך רבבות של ישראלים כמו גם מבוגרים אשר רוצים להתמחות בתחום המרתק הזה. יחד עם זאת, אנו עדים לכך שבשנים האחרונות מנסים להגביל את מספר הסטודנטים לעריכת דין, וזאת לאור הצפה בשוק. לכן, חשוב לזכור כי מדובר במקצוע תחרותי ביותר אשר מצריך מיומנות, מקצועיות כמו גם קבלת כלים אופרטיביים בכדי לעסוק ולהרוויח סכומים נאים. ע"פ המומחים של משרד עורכי הדין מיסקביץ וטייב, אשר נחשב לאחד המשרדים המובילים בישראל, משכורת של עורך דין מתבססת על מספר פרמטרים, עליהם נפרט כעת.

איש מקצוע

ממה מורכבת המשכורת של עורך דין?

חשוב להבין כי על מנת לעסוק במקצוע של עריכת דין נדרש לבצע התמחות של שנה במשרד עורכי דין. המשכורת הממוצעת בעבור מתמחה נעה בין 5,500-7,500 ₪, תלוי בגודל המשרד כמו גם במיקום הגיאוגרפי שלו. למעשה, עורכי דין אשר מתגוררים במרכז ירוויחו סכומים גבוהים ביותר, ואילו עורכי דין אשר מתמחים באזור הדרום והצפון צפויים להרוויח משכורת נמוכה יותר. בנוסף, ישנם הבדלים בין גברים ונשים, כאשר ע"פ הערכות גברים מרוויחים כמעט פי 2 מנשים. יחד עם זאת, נושא הוותק הוא פרמטר משמעותי ביותר בכל הקשור למשכורת, וזאת לאור העובדה כי עורך דין בעל וותק של שלוש שנים ויותר בתחום, יכול להרוויח סכומים אשר נעים בין 10,000-12,000 ₪, כאשר עם הזמן המשכורת צפויה לגדול. פרמטר נוסף אשר נבחן בכל הקשור למשכורת היא ההכשרה. ישנם לא מעט עורכי דין אשר מבקשים להרחיב את תחום ההתמחות, בעיקר לתחום של גישור, ולכן המשכורת שלהם היא גבוהה יותר. ככל שעורך דין יתקבל למשרד מוביל בתחומו וגדול, כך הוא צפוי להרוויח סכומים נאים ביותר, זאת בנוסף לבונוסים ולתנאים שונים אותם מציעים היום משרדי עורכי דין בכל רחבי הארץ, וספציפית באזור המרכז. לאור העובדה כי ישנם לא מעט משרדים אשר מחפשים את המוחות המבריקים ביותר, ניתן לראות כיצד המשכורת קופצת גם לעשרות אלפי שקלים, לא כולל דמי טרחה. דמי הטרחה מהווים נקודה אשר יש להתעכב עליה, וזאת משום שדמי הטרחה יכולים להוביל למשכורת עתק – בעיקר בתחום של נדל"ן, בו "גוזר" עורך הדין נתח יפה. לסיכום, אין כל עוררין כי מקצוע עריכת הדין הוא מקצוע מבוקש, אולם חשוב לקבל את כל הכלים הטובים ביותר בכדי שתוכלו לעסוק בתחום, ולקבל משכורת נאה. לפרטים נוספים ניתן להיכנס לאתר בכתובת  https://www.gordonsilver.com.

 מעוניינים להמשיך לקרוא על מקרים לדוגמא בהם ניתן להגיש תביעת נזיקין כנסו לכאן

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין
הליך בוררות
מה היא העלות של הליך בוררות?

סכסוכים אינם עניין נעים, אבל לפעמים אין ברירה, הם נוצרים, וצדדים בסכסוך צריכים לפנות לגורם שלישי, שיכריע עבורם בסוגיית