נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

סוכן ביטוח מורשה ועורך דין, הכירו את עו"ד אייל פייפר

מאזניים

עורך דין אייל פפר, הינו בעל תואר ראשון במשפטים וכמו כן, גם סוכן ביטוח מורשה.

בשנת 2000 ואילך, עסק הוא בענייני ביטוח וביניהם: פנסיה וחבויות והחל משנת 2003 הוא מתפקד גם כסוכן ביטוח מורשה.

בנוסף, הוא חבר בלשכת עורכי הדין בישראל.

 

ניסיון בתחום המשפטי

במהלך הזמן, עורך הדין אייל פייפר צבר ניסיון וידע רב בתחום המשפטי הקשור ברובו לסוגיות רפואיות. הודות לכך, עורך הדין אייל פייפר, זוקף לזכותו לא מעט הצלחות במסגרת דיונים בבית המשפט.

 

הקמת משרד עורכי הדין

בשנת 2007, הקים עורך הדין, אייל פייפר, ביחד עם עורכת הדין שרית כהן – פייפר, את משרד עורכי הדין שבבעלותם, אשר משמש כמשרד משפחתי. בזכות הידע והניסיון הרחב שהם צברו, זכו בעלי המשרד הנ"ל להצלחה בשיעור גבוה, הן במסגרת טיפול בתיקים מורכבים והן במסגרת הגשת תביעות כנגד חברות ביטוח ומשרד הביטחון.

 

תחומי פעילות המשרד

במסגרת פעילות משרדו של עו"ד אייל פייפר, תוכלו לקבל שירותים בתחומים שונים כגון: תביעות תאונות דרכים, אובדן כושר עבודה, תביעות חברות ביטוח, תביעות ביטוח לאומי, תביעות נזקי גוף, תביעות חבות ועוד. בנוסף לפעילות השוטפת של משרדו, הקים עורך הדין, אייל פייפר, גם אתר שמקנה הכוונה בנוגע לפיצויים. באמצעות אתר זה, כל אחד יכול לקבל הדרכה בנוגע להגשת תביעות ביטוח לאומי, באופן עצמאי וללא סיוע של אנשי מקצוע.

 

פעילויות נוספות

בנוסף למפורט לעיל, עורך הדין אייל פייפר ממלא גם תפקיד של מרצה בהופעות שונות בתקשורת. יש לו פינה קבועה במסגרת תכנית רדיו וכמו כן, הוא מנהל גם פורום בריאות וסיעוד באתר.

 

הישגים במסגרת פעילות המשרד

למשרדו של עורך הדין אייל פייפר ניתן לזקוף כמה הישגים וביניהם:

  1. כיום, בעקבות תקדים נכויות נפשיות, גם אנשים אשר סובלים מהפרעות ו/או ממחלות נפש זכאים לקבלת פיצויים מהמוסד לביטוח לאומי. הסיבה לכך היא הפגיעה בתפקודם בכושר העבודה, של אנשים הסובלים ממחלות נפש.
  2. חברות ביטוח והמוסד לביטוח לאומי בכירות בצורך של אנשים מסוימים לעשן קנאביס רפואי.
  3.  בעקבות תקדים נוסף, הנוגע לגיל האזרח, חברות ביטוח שונות וכן, המוסד לביטוח לאומי מכירים בקבלת פנסיית נכות בכל גיל, גם בגילאים צעירים יחסית.

 

אופן ההתנהלות עם לקוחות המשרד

בהיותו עורך דין שמתעסק בכמה תחומים ובפרט, גם בתחום הביטוח, עורך דין אייל פייפר הינו מקצועי בתחומיו ומכיר את דרכי הטיפול שבהן יש לנקוט כשניגשים לתביעות השונות. במסגרת תפקידו, מעניק עו"ד אייל פייפר טיפול מעמיק עבור לקוחותיו, בכדי להצליח להגיע לסיכויי הצלחה גבוהים.

אם תרצו לקבל מידע נוסף אודות עורך הדין אייל פייפר ולגבי פעילות משרדו וכמו כן, לקבל ייעוץ משפטי בנוגע לתחום מסוים, תוכלו להיכנס לאתר https://fclaw.co.il.

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין
הליך בוררות
מה היא העלות של הליך בוררות?

סכסוכים אינם עניין נעים, אבל לפעמים אין ברירה, הם נוצרים, וצדדים בסכסוך צריכים לפנות לגורם שלישי, שיכריע עבורם בסוגיית