נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אחסנת דירות זה לא מסובך – בוא תהיה דוקטור למחסנים

ארגזים מסודרים

אחסון דירות לא חייב להיות פרויקט מתיש ומורכב, אם רק מסתייעים בשירות הנכון על ידי חברת הובלות ואחסון מקצועית. התשלום הוא לפי נפח המחסן המבוקש, הביטוח קיים תמיד, ועליכם רק לבחור את נפח המחסן הדרוש לכם עבור אחסון דירות, רכוש וציוד.

שירות אחסנת דירות ניתן כחלק משירות מקיף של חברת אחסון כל, הפועלת למעלה מ-30 שנים בתחום האחסון, הובלות, שירותי אריזה ועוד. החברה מציבה לבחירתכם מחסנים להשכרה בחדרים פרטיים ובשיטות אחסון מאובטחות ביותר, כך שתוכלו להיות בטוחים בהשארת הציוד שלכם אצל חברה מובילה, שמאחסנת כבר עשרות שנים את כל סוגי הציוד ותכולות הדירות הקטנות והגדולות, מפעלים ומשרדים. במידה ואתם זקוקים לשירותי אחסנה, תמיד כדאי לברר, קודם כל, לגבי סוגי מחסני האחסנה שהחברה מציעה לכם ולגבי חומרי הגלם מהם הם בנויים. בטון, הוא חומר הגלם המועדף והמיועד עבור אחסון קצר וארוך טווח ועבור אטימה מרבית.

מקום אחסנה

גישה ידידותית ונוחה למחסני אחסון

ישנם מקרים רבים, בהם אנשים זקוקים לשירותי אחסון דירות בעקבות מעבר מגורים לחו"ל, והגישה אל הציוד אינה מהווה פקטור משמעותי בבחירת מחסני אחסנה כאלו או אחרים. מאידך, נפוצים גם המקרים שאנשים זקוקים לאפשרויות גישה קבועה ונוחה אל הציוד והרכוש שלהם, כך שאחסנה בחדרים פרטיים עשויה להוות מענה מדויק ביותר.

מחסני אחסנה בחדרים פרטיים, תמיד יהיו מצוידים במערכות גילוי אש ועשן, יהיו נעולים מאחורי שני מנעולים, יהיו אטומים הרמטית מפני נזילות ועוד. אחסון הציוד מתבצע מאחורי שני מנעולים, היות וזו הדרך הבטוחה ביותר על פי חברות הביטוח, וחברת האחסנה חייבת לפעול על פי כללים ותקנות אלו. שיטה זו נקראת שיטת כספת, והיא מיועדת בכדי להבטיח שרק אנשים הכלולים בחוזה, יהיו רשאים לגשת אל הציוד ולפתוח את מחסן האחסון. אתם תצוידו במפתח ומנעול, וכן גם חברת האחסנה. בכדי לקבל גישה אל הציוד, יש לעבור את פתיחת שני המנעולים הללו של המחסן.

מחסני אחסון מקצועיים בשלושה סניפים בארץ

ניתן להסתייע בשירותי אחסנה עבור אחסון במדפים ובצורה מסודרת מאוד. האחסון מתבצע בשלושת הסניפים שבארץ, והם ניתנים כחלק מהפעילות הכוללת של חברת ההובלות. ניתן להתאים את נפח המחסן בהתאמה מלאה לתכולת הדירות או המשרדים שלכם, והתשלום יהיה 35 ₪ לקוב בודד. החברה מספקת מחסנים רבים ובגדלים שונים, כך שאין צורך לשלם שקל אחד נוסף מעבר למה שאתם צריכים.

המחיר, תמיד יגלם גם את הביטוח על הרכוש שלכם. תמיד מומלץ לשאול לגבי הלקוחות הקבועים של החברה, שחלקם מאחסנים ציוד באופן קבוע, למעלה מ-15 שנים כבר. מחסני האחסון תמיד נקיים וסטריליים, עד כמה שניתן, ולעולם לא תצטרכו להתעסק באבק שנספג בספות שלכם או ברהיטים אחרים.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע
אלטשולר שחם
הפנים שמאחורי אלטשולר שחם

בישראל קיימים מספר בתי השקעות אשר מציעים השקעה וחיסכון במגוון אפיקים. בתי ההשקעות נבדלים זה מזה בתחומי ההתמחות שלהם,