נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך מתקינים ניאגרה סמויה שלב אחר שלב

איש אינסטלציה

תהליך של התקנת ניאגרה סמויה הוא תהליך מורכב אשר חייב להתבצע באמצעות אנשי מקצוע מומחים לתחום האינסטלציה. כיצד מתבצע התהליך? במדריך זה נציג לכם שלב אחר שלב כיצד מתקינים ניאגרה סמויה, מפי המומחים.

צנרת

 

התקנת ניאגרה סמויה: המדריך המלא

התקנת ניאגרה סמויה צריכה להתבצע אך ורק באמצעות חברה מקצועית, וזאת לאור העובדה כי תהליך ההתקנה הינו תהליך מורכב אשר מצריך תכנון מדויק וכן שימוש בכלים מקצועיים אשר באמצעותם ניתן לבנות את המערכת ולהתקין אותה באופן יעיל ומדויק, ללא צורך בשבירת הקיר. כיצד מתנהל התהליך? להלן כל השלבים:

  • שלב ראשון: מדידות גובה ורוחב – יש לסמן את הגובה מהרצפה ועד התקרה, ולאחר מכן מציירים קו פלס לאורך הקיר בגובה של לפחות מטר. מדובר באלמנט חשוב בשביל היציבות של הניאגרה הסמויה, ולכן מדובר בשלב בסיס ראשוני אשר מתבצע באמצעות אנשי מקצוע מומחים.
  • שלב שני: הכנסת ברגים – ע"פ המידות המדויקות של היצרן, יש להשתמש בברגים בהתאם לסימונים אשר נעשו בשלב הראשון לצורך בחינת הגובה והרוחב. עבודה ע"פ הוראות היצרן של הניאגרה היא חיונית, וזאת בשל העובדה כי כל יצרן עושה שימוש בחלקים אשר צריכים להשתלב יחדיו לצורך בניית הניאגרה. חשוב לעבוד בצורה יסודית, בייחוד כאשר מדובר בפעולה אשר כוללת תיקון ניאגרה סמויה אשר כבר קיימות בבית או במשרד.
  • שלב שלישי: התקנה – את הבסיס של הניאגרה הסמויה מצמידים לקיר, ומבריגים באמצעות מכשור ייחודי. יש לוודא באמצעות פלס כי ההתקנה מתבצעת בהתאם למידות המדויקות אשר נלקחו בשלבים המוקדמים, כאשר לפני ההתקנה יש להכניס לתוך הקיר ברגים אשר הם משמעותיים מאוד לתפיסה של הניאגרה באופן יציב, וזאת לאור העובדה כי הניאגרה איננה מחוברת לרצפה. לאחר הברגה, ניתן לקדוח את בסיס הניאגרה אל הקיר, כאמור ללא צורך בשבירת קיר.
  • שלב רביעי: הכנת תשתית הביוב – מדובר בשלב חיוני לצורך התקנה של ניאגרה, ולכן חשוב להקפיד ולהשתמש בצינור איכותי לצורך תשתית הביוב אליו תהיה מחוברת הניאגרה. לעיתים יהיה צורך בקיצור של הצינור, ולכן יש לבחון עוד קודם לכן האם הצינור בו עושים שימוש הוא אכן מתאים ליצרן של הניאגרה הסמויה. לאחר סיום התקנת הצינור, יש לחבר אותו לניאגרה באמצעות כלי איטום ייחודי אשר מחבר בין צינור הביוב לבין הניאגרה עצמה.
  • שלב חמישי: חיפוי – בשלב האחרון יש לחפות את הניאגרה הסמויה באמצעות בטון או גבס, אולם לפני כן יש לבצע בדיקה כי הניאגרה פועלת כשורה. בדיוק כמו ניקוי ספות מקצועי, יש לנקות את הפתחים של הביוב ולוודא כי הניאגרה עובדת, לצורך יצירת חיפוי וסיום ההתקנה. מעוניינים לקבל מידע נוסף? היכנסו לאתר של חברת תכלת המים, החברה המובילה בענף ניאגרות סמויות.
אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע
אלטשולר שחם
הפנים שמאחורי אלטשולר שחם

בישראל קיימים מספר בתי השקעות אשר מציעים השקעה וחיסכון במגוון אפיקים. בתי ההשקעות נבדלים זה מזה בתחומי ההתמחות שלהם,