נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

התקנת דלקן אוניברסלי

התקנת דלקן אוניברסלי ראשית

טכנולוגיה ישראלית ראשונה מסוגה מאפשרת לראשונה לצרכן להתקין דלקן אוניברסלי ובאמצעותו  לתדלק באופן נוח יעיל וחסכוני יותר בכל תחנות הדלק בארץ

נהגים רבים מכירים את הסידור הנוח של הדלקן אך מה שמקשה על רבים היא העובדה כי קיים צורך בחיפוש תחנת דלק שהדלקן משויך אליה, מה שגורם לקושי רב לציבור הנהגים. החל משנת 2018 החלה מהפכה בתחום והיא נקראת – דלקן אוניברסלי. מדובר בטכנולוגיה ישראלית ראשונה מסוגה אשר גורמת למהפכה של ממש בכל הקשור לתדלוק כלי הרכב וקבלת מידע אודותיו, כמו גם שיפור מצבו של הצרכן אל מול חברות הדלק בניגוד לעבר. באמצעות התקנת דלקן אוניברסלי ניתן לקבל גישה נוחה ומהירה למילוי דלק ברכב בכל תחנת דלק, ולבצע מילוי של הדלק בעזרת כרטיס דלקן אשר הוא נוח, יעיל ומהיר יותר ביחס לשימוש במילוי דלק רגיל ובעיקר – זול יותר. הדלקן האוניברסלי מורכב מטבעת מיוחדת אשר מותקנת על מיכל הרכב וחיישן מיוחד אשר מותקן על משאבת הדלק, שניהם מתממשקים זה לזה ובכך מתאפשר הדלקן האוניברסלי, תוך שידור מידע נחוץ לבעל הרכב. החיוב על התדלוק מתבצע בהתאם להסכם מול חברות הדלק לבין הארגון שבבעלותו הרכב. הדלקן האוניברסלי מאפשר למעשה תדלוק מהיר ונוח, ומקנה לארגון אשר בבעלותו הרכב לקבל מידע אודות מועד ומיקום התדלוק, צריכת הדלק ועוד. בזכות הדלקן האוניברסלי מתאפשר לראשונה לתדלק בכל תחנות הדלק בארץ, ובכך מדובר בבשורה גדולה למשק הישראלי, בייחוד כאשר מדובר בפרויקט שהוא מהראשון בסוגו בעולם וצפוי להתרחב למדינות נוספות.

מהי רפורמת הדלקן האוניברסלי?

בינואר 2018 נכנסה לתוקף רפורמת הדלקן האוניברסלי. במסגרת הרפורמה, מחויבות חברות הדלק להתקין מכשירי תדלוק אוטומטים ואחידים אשר מאפשרים לנהגים לתדלק את רכבם ללא צורך בתשלום במעמד התדלוק, בכל תחנת דלק שיבחרו בזכות השימוש בדלקן האוטומטי. כל תחנת דלק שיש בה אפשרות של תדלוק אוטומטי חויבה לספק לפחות שלוש משאבות של תדלוק אוניברסלי. ע"פ ההערכות, עד סוף השנה כל המשאבות של תחנות הדלק יצטרכו לתמוך בהתקן אוניברסלי כך שהשימוש בדלקן האוניברסלי יתרחב ויהיה קל מהיר וחסכוני הרבה יותר.  בזכות הרפורמה, התקן דלקן אוניברסלי פותח את התחרות בשוק הדלק, מטיב עם הצרכנים, לא מגביל בעלי התקן דלקן לרשת ספציפית ובפועל יוצר שימוש אוניברסלי של דלקנים בכלל תחנות הדלק הפרושות ברחבי הארץ.

התקנת דלקן אוניברסלי

כיצד מתבצעת ההתקנה?

חברה אשר מעוניינת להתקין לעובדיה ברכב את מערכת הדלקן האוניברסלי צריכים לפנות לחברה אשר מתמחה ומשווקת את הדלקן, ולאחר קבלת הצעת מחיר יותקן בתהליך מהיר על גבי מיכל הרכב טבעת אשר תתממשק עם חיישן מיוחד המורכב על גבי משאבת הדלק בכל תחנות הדלק בארץ, ובכך ניתן להתחיל לתדלק באמצעות הדלקן האוניברסלי ולשפר את איכות הנסיעה עם חיסכון משמעותי.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא רכב