נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כיצד נהוג לתכנן מבחינה לוגיסטית ימי גיבוש לעובדים?

דוכן

אתם מתמודדים היום בפעם הראשונה עם השאלה כיצד לתכנן לעובדים שלכם יום גיבוש? מעולם לא עשיתם את זה ואתם רוצים שזו תהיה חוויה מוצלחת? אם כך, כדאי לדעת שמעבר לפעילויות עצמן, חשוב מאוד לקחת בחשבון גם את הנושא הלוגיסטי, כי פעמים רבות הציוד משפיע על הצלחת יום הגיבוש כולו.

 

איזה ציוד אתם צריכים?

בבואנו לענות על השאלה איך נכון יהיה לתכנן את יום הגיבוש הקרוב מבחינה לוגיסטית, אנחנו רואים שצריך תחילה להכין את רשימת הציוד. מה באמת דרוש לעובדים שלכם כדי שיום הגיבוש הקרוב יהיה בלתי נשכח? האם אתם רוצים לעשות את יום הגיבוש בטבע? והאם כל העובדים מגיעים או רק צוות אחד של אנשים? חשוב לענות מראש על כל השאלות האלה, כי בהתאם לתשובות שתיתנו יהיה לכם קל וברור יותר להחליט איזה ציוד אתם צריכים. אם, לדוגמא, חלק מיום הגיבוש כולל גם קריוקי, כמובן שכדאי יהיה לדבר עם חברה כמו עידן הקריוקי כבר עכשיו ולהזמין את הציוד הדרוש לכם, כי למה לדחות הכול לרגע האחרון?

מיקרופון

 

הזמנת שירות מחברה מובילה

בין אם אתם צריכים רק ציוד כמו קריוקי, בידורית וכדומה ובין אם אתם זקוקים לעוד סוגים אחרים של ציוד, כמו דוכני מזון לדוגמא, רצוי שתבדקו אל מי אתם פונים. מעבר לכך שעדיף לשכור את הציוד הכי איכותי ומתקדם שיש, אנחנו מציעים לכם גם לבדוק את השאלה על מה בדיוק אתם משלמים. האם מדובר על חברה שתוכל, במידת הצורך והרצון של הלקוח, גם להוביל את כל החפצים ישירות למקום שבו יתקיים יום הגיבוש? או שאתם בעצמכם תצטרכו לשנע את החפצים השונים שאתם שוכרים? זו נקודה חשובה מאוד ואין ספק שעדיף לבחור בחברה שלא רק משכירה ציוד, אלא גם יכולה להוביל אותו לאן שצריך.

 

הכינו תקציב להשכרת הציוד הדרוש לכם

עוד טיפ חשוב מאוד שכדאי להתייחס אליו בנושא הלוגיסטיקה, זה לעבוד למעשה עם תקציב ברור וידוע מראש. כלומר, האם אתם יודעים כמה יעלה לכם לשכור את כל הציוד שבו אתם מעוניינים? והאם אתם מוכנים לשלם מחירים מופקעים? האם אתם מחפשים את החברה שתיתן לכם את השירות הכי זול שקיים? בסופו של דבר, אין ספק שהבחירה הנכונה תהיה לשכור ציוד ליום גיבוש מחברה שמציעה ציוד מתקדם ואיכותי במחירים אטרקטיביים. תוהים מה זה אומר? פשוט מאוד: שאתם צריכים לעצור לרגע ולהשקיע כמה דקות גם בהשוואת מחירים. אין טעם לשכור את הציוד מהחברה עם התעריפים הכי גבוהים שניתן למצוא היום בשוק. העניין הוא שאם תצליחו להוזיל מעט את יום הגיבוש, תוכלו להפיק יותר ימים מהנים כאלה במהלך השנה עבור העובדים שלכם ולכן זה משהו שבהחלט כדאי לקחת בחשבון.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים ואטרקציות
מסיבת הפתעה
אמן חושים למסיבת הפתעה

מסיבת הפתעה היא אירוע קטן ובכל זאת מורכב מכיוון שצריך להצליח ולהפתיע את חתן השמחה. איזה סיפור נמכור לו

קוסם מצויר
אמן חושים בירושלים

ירושלים בירת ישראל היא העיר הגדולה במדינה. מדובר על עיר מיוחדת מאוד עם שיק אירופאי ואווירה ים תיכונית. העובדה

איש אומר משפת
תרגום סימולטני

במדינת ישראל מתקיימים מדי שנה אלפי כנסים אשר בהם משתתפים לא מעט אורחים מרחבי העולם. לצורך כך, ישנה חשיבות