נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כל הדרכים להגיע לשדה התעופה מראשון לציון

שדה

אם אתם גרים באזור ראשון לציון ואתם מוצאים את עצמכם מידי פעם צריכים לנסוע לנתב"ג, אנחנו בהחלט יכולים להבין מדוע יש לכם דילמה לגבי השאלה איך מגיעים לשם. מתלבטים? זקוקים לעזרה? עיינו במאמר שהכנו לכם וקבלו מספר רעיונות מוצלחים.

 

האם כדאי לקחת את הרכב הפרטי לנתב"ג?

בשנים האחרונות, כיוון שהטיסות הרבה יותר זולות אשר בעבר, אנחנו רואים שיותר ויותר אנשים נוסעים לחו"ל מספר פעמים בשנה. בנוסף לכך, העולם הפך להרבה יותר נגיש במובנים רבים ולכן גם מבחינת העסקים השונים אנחנו רואים שיש צורך גדול יותר בנסיעות לחו"ל. אם זה נשמע לכם מוכר ואם גם אתם צריכים להגיע לשדה התעופה מידי פעם, ברור מדוע חשבתם האם כדאי לנסוע עם הרכב הפרטי. לכאורה זה הדבר הכי נוח שיש, כי אתם יוצאים מהבית, נכנסים לרכב ונוהגים עד שדה התעופה, אך בפועל זה לא לגמרי כך. פעמים רבות הנהיגה היא באמצע הלילה ובנוסף, כשמגיעים לשדה התעופה צריך להנחות את הרכב לכל הימים שבהם שוהים בחו"ל וזה כמובן עולה לא מעט. לכן, בסיכומו של דבר, נסיעה עם הרכב הפרטי לנתב"ג אינה אטרקטיבית כפי שזה נראה.

 

רכב שרות

 

מיניבוס לשדה התעופה

עוד אפשרות טובה שכדאי להכיר, היא להזמין מיניבוס בראשון לציון שייקח אתכם לשדה התעופה. ראשית, אם אתם נוסעים עם כמה אנשים, תוכלו למלא בעצמכם את המיניבוס ושנית, זה גם יכול להיות מיניבוס קולקטיבי שנוסע ברחבי ראשון לציון ואוסף בכל נקודה נוסעים אחרים שצריכים להגיע לנתב"ג. מדובר על אופציה מאוד נוחה כי אתם לא צריכים לנהוג בעצמכם ואתם גם לא צריכים לחפש חניה כשתגיעו לשדה התעופה. אומנם זה נכון שיהיה עליכם להתאים את עצמכם לשעות שבהן פועלים המיניבוסים הללו, אך אין ספק שזו יכולה להיות נוחות גדולה. בנוסף, אם תשוו בין העלויות של מיניבוס או מוניות לבן גוריון ובין העלות של נסיעה ברכב פרטי, כלל לא בטוח שהרכב הפרטי יהיה זול יותר.

 

האם מונית פרטית זו אופציה?

אם גם אתם שייכים לאותם האנשים שחושבים שמוניות זה יקר, כדאי שתדעו שהיום זה כבר לא לגמרי כך. ראשית, אם בעבר הנהגים גבו מהנוסעים כל מחיר שהם רצו ללא שום פיקוח, כדאי לדעת שהיום זה שונה כי הכול ממוחשב ואוטומטי, כך שלא תשלמו מחירים מופקעים וחסרי כל ביסוס. שנית, היום יש תחרות לא קטנה בין תחנות שונות של מוניות ולכן המחירים ירדו. יש משהו מאוד נוח במונית פרטית שמגיעה ואוספת אתכם מהבית, כי אתם רק צריכים להוציא את המזווה החוצה מהבית ומאותו רגע כבר לא תיגעו בה יותר. הנהג יעשה עבורכם הכול וגם ייקח אתכם בבטחה לשדה התעופה, אז למה לחשוב פעמיים לפני שאתם בוחרים באופציה הנוחה הזאת?

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע
אלטשולר שחם
הפנים שמאחורי אלטשולר שחם

בישראל קיימים מספר בתי השקעות אשר מציעים השקעה וחיסכון במגוון אפיקים. בתי ההשקעות נבדלים זה מזה בתחומי ההתמחות שלהם,