נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

ההתלבטות של 2020 – תרופות כימיות או חומרים טבעיים

כדורים רפואיים

שנת 2020 הביאה איתה מגוון שאלות והתלבטויות. במאה ה-21 אנחנו כל כך מוצפים במוצרים חדשים, חנויות חדשות ובתי עסק חדשים, שהבחירה הולכת ונהיית קשה יותר כמעט בכל תחום. איפה נאכל צהריים? אלף אפשרויות. לאן ניסע לטייל בשבת? אלף מסלולים אופציונליים נפתחים בפנינו. כך גם קורה בעולם הבריאות, וכדי לעשות לכם את הנושא הזה קצת יותר מסודר כתבנו במיוחד בשבילכם את המאמר הבא: ההתלבטות של 2020 – תרופות כימיות או חומרים טבעיים?

 

"כשזה מגיע לבריאות – אני לא משחק"

הרבה אנשים טוענים שבהרבה תחומים בחיים אפשר להתלבט ולבחור, אבל כשזה מגיע לבריאות אין בכלל מה להתלבט בין תרופות כימיות או חומרים טבעיים, כי ברור להם שתרופות כימיות הן עדיפות על חומרים טבעיים. אבל זו לא סתם מוגדרת בתור ההתלבטות של 2020, כי בשנת 2020 כבר ממש לא בטוח שעדיף לבחור בתרופות כימיות על פני חומרים טבעיים.

 

ההתלבטות של 2020 – תרופות כימיות או חומרים טבעיים

אז ההתלבטות הזו לא סתם הגיעה אל שולחן הניתוחים, היא הגיעה מסיבה מאוד ברורה: בשנת 2020 חומרים טבעיים מיוצרים בקפדנות כל כך גדולה ומביאים איתם תוצאות כל כך טובות, עד שתרופות כימיות, עבור אנשים רבים, הפכו לאלטרנטיבה הפחות נחשקת.

חומרים טבעיים היום נמצאים כמעט בכל תחום ועולם – תחום הקוסמטיקה, תחום המזון, תחום הרפואה האלטרנטיבית ועוד.

 

מהם חומרים טבעיים?

חומרים טבעיים, להבדיל מתרופות כימיות, הם חומרים שמרכיבים מוצרים טבעיים. העובדה הזו, שהמוצר הוא טבעי ולא כימי, קורצת לאנשים רבים שמאמינים שתרופות כימיות עלולות לשבש את הלך התפקוד התקין של הגוף, ואילו חומרים טבעיים לא.

אם בעבר הסתכלו בעין מזלזלת על חומרים טבעיים וטענו שלא באמת יכול לקרות שום דבר טוב מתערובת של ציפורן, אבץ וזרעי הל, הרי שהיום ברור שהרכיבים האלו מכילים סגולות רפואיות טבעיות, ושהם בהחלט יכולים להוות נתח משמעותי בשוק הקניות הישראלי והעולמי בכלל.

 

מה היתרונות של חומרים טבעיים?

מעבר להיותם טבעיים, קיימים לחומרים טבעיים יתרונות נוספים. חומרים טבעיים מביאים איתם תופעות לוואי מצומצמות ביותר שבדרך כלל באות לידי ביטוי בגירוד או אדמומיות, שלא כמו תרופות כימיות שאליהן מצורף עלון מפורט ובו כל תופעות הלוואי האפשריות, שהן חמורות הרבה יותר – כאבי ראש, סחרחורות, תחושות בחילה ועוד.

בנוסף, משרד הבריאות הישראלי מכיר היום בחומרים טבעיים שמרכיבים אלפי מוצרים טבעיים ברחבי העולם ומשווקים בארץ, כך שאין כאן חשש בכלל – מדובר על 100% טבעיות.

 

איפה אפשר לרכוש מוצרים טבעיים?

מוצרים טבעיים מופיעים היום על המון מדפים של רשתות הפארם, וכן קיימים אתרי אינטרנט שונים שמציעים רכישה מקוונת של מוצרים טבעיים. חברת נטורל ויאגרה, למשל, משווקת מוצרים טבעיים לשיפור התפקוד המיני. ניתן לראות את המוצרים בלחיצה על אתר האינטרנט https://natural-viagra.co.il.

כדורים טבעיים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות
כדור צבעוני
הכול על עיוורון צבעים

אחת התופעות הנפוצות והמעניינות בתחום הראייה היא עיוורון צבעים. מדובר על מצב המזוהה אצל כ-5 אחוז מהאוכלוסייה ובמקרים רבים