נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כיצד איחוד הלוואות יכול להקטין את הוצאותיך

איחוד הלוואות

מצב המשק בשנים האחרונות הביא ישראלים רבים לקשיים כלכליים רציניים. אין ספק שהקורונה פגעה בכלל ההכנסות של הישראלי הממוצע, ובצירוף האירועים הביטחוניים ושיתוק המשק, ישראלים רבים מוצאים את עצמם עם חובות ומשכנתאות שאין באפשרותם לכסות. במקרים אלו, איחוד הלוואות יכול להיות גלגל ההצלה חיוני.

 

אז מה זה בעצם איחוד הלוואות?

לא פעם קורה שאנו נדרשים לקחת הלוואות מסיבות שונות. ייתכן ונבצע אותן לצורך קניית רכב, או לצורך מימון לימודים, אך אותן הלוואות הפותחות בפנינו אפשרויות שונות, מצריכות מאיתנו בשלב מאוחר יותר לעמוד בתשלום החזר חודשי הכולל עמלות, קרנות, ריבית וכו'. לאור נסיבות החיים, אנו נדרשים ללקיחת עוד ועוד הלוואות אשר מכפילות את ההחזר החודשי שנהפך למשקולת הנעשית כבדה, מצב אשר עלול לגרור חובות רציניים לבנק.

כדי לצמצם את גודל ההחזר החודשי, ניתן לבצע מהלך של איחוד הלוואות. מהלך זה יביא לצמצום משמעותי בכמות הריביות והעמלות, ויתרום לניהול יעיל ומסודר יותר של ההוצאות שלנו. במידה ותידרשו לביצוע איחוד הלוואות – עו"ד אהד ויס הוא הכתובת ללוות אתכם במהלך זה.

 

למי זה יכול להתאים?

במידה ואתם מנהלים בחשבון הבנק שלכם מספר הלוואות פתוחות, אשר רובן לא מצויות לקראת סיום תקופת ההחזר על ההלוואה, קיימת סבירות גבוהה שהמהלך יהיה חיוני עבורכם. איחוד הלוואות יהיה מוצלח במיוחד למנהלי משקי בית שרוצים להיפטר סוף סוף מהחוב הגדול בחשבון הבנק, ושקורסים תחת הלחץ של ניהול מספר הלוואות במקביל. איחוד הלוואות יעניק למנהלי משקי הבית הצעה משתלמת במגוון דרכים, וירכז את ההוצאה החודשים לפעימה אחת בכל חודש, כך שתהיה נוחה וזולה יותר מכלל ההלוואות יחד. חשוב לזכור גם כי איחוד ההלוואות מביא עימו גם מספר הגבלים. לצורך העניין, לאחר ביצוע המהלך לא תינתן אפשרות להגדלת מסגרת האשראי, והיכולת שלנו לשנות מסלולי הלוואה תפחת.

 

אז איך מתחילים?

היות ומדובר במהלך המיטיב מאוד עם בעל החשבון, הבנקים לא ימהרו להציג לנו אותו, ולכן עלינו לבקש את האפשרות. ייתכן וניתקל במכשולים או רגולציות שונות בדרך, אך חשוב מאוד לבקש את הצגת כלל האפשרויות העומדות בפנינו בבירור. על מנת להבטיח שהאיחוד מתבצע באופן מושכל ואחראי, כדאי לפנות ליועץ הלוואות מומחה.

 

יועץ הלוואות

יועץ הלוואות הוא איש מקצוע המתמחה בכל אפיקי ההלוואות בבנקים. בעזרת ידע שימושי זה, הוא יוכל להתאים לנו את סוג ההלוואה הנכון ביותר לצרכינו וליכולת העמידה שלנו בהוצאה החודשית הנלווית. לקוחות רבים מספרים כי הפנייה ליועץ הלוואות הייתה החלטה ששינתה את חייהם. במקרים רבים ליועץ יש יכולת לחלץ אנשים ממצבים כלכליים קשים במיוחד. אם אתם מרגישים שכל שיחה מול הבנק היא בגדר קרב מוחות אבוד מראש ואתם מתקשים בניהול השוטף של חשבונות הבנק, פנייה ליועץ הלוואות תוכל להקל עליכם.

 

סיכום

מהלך של איחוד הלוואות נחשב לשימושי וחסכוני במיוחד. במהלכו אנו מאחדים את כלל ההלוואות השונות לכדי הלוואה משמעותית אחת. כך נחסכות עלויות שונות, וניהול ההוצאות החודשי הופך לנח במיוחד. איחוד הלוואות יעיל במיוחד על מנת לסגור חוב בבנק שנוצר כתוצאה מהלוואות, ולצורך יצירת סדר וארגון. אם ביצוע מהלך זה מעניין אתכם, מומלץ לפנות לבנק בליווי יועץ הלוואות ולבקש לשמוע פרטים נוספים.

 

הוצאות

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא פיננסים
מס שבח
מה זה מס שבח?

מדינת ישראל גובה מיסים שונים מאזרחי המדינה, ממס הכנסה בסיסי על עבודה ועד מס על רווחי הון, מס רכישה