נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

דלתות הזזה מזכוכית מחירים

דלתות הזזה מזכוכית

אחד הדברים החשובים בריהוט חלל כמו בית, משרד, קליניקה ועוד הוא להבין את הקו העיצובי שרוצים לדבוק בו. ברגע שהקו העיצובי מגובש וברור, קל יותר לעצב את החלל ולבחור רהיטים שישתלבו עם סגנון העיצוב הנבחר. במאמר זה נתמקד בנושא דלתות הזזה מזכוכית מחירים ונבין איך הם יכולים להשתלב בכל חלל שהוא.

 

מי משתמש בדלתות הזזה מזכוכית?

דלתות הזזה מזכוכית הן אחד מהטרנדים החמים של עולם העיצוב. הזכוכית מקנה מראה פתוח לחלל, שמעניק תחושה של רוחב וספייס בלתי נגמר. דלתות זכוכית ניתן למצוא, למשל, במשרדים, כאשר הזכוכית נותנת שיקוף מלא לנעשה בתוך המשרדים.

כשמדברים על דלתות הזזה מזכוכית מחירים מדברים על טווח די רחב של מחירים שמיד נבין בהתאם לאילו קריטריונים הוא נקבע.

דלתות הזזה מזכוכית הן פופולריות גם בעיצוב חדרי מקלחת, כשהדלת התוחמת את המקלחון או האמבטיה היא עשויה זכוכית.

 

 

יתרונות דלתות הזזה מזכוכית

מיד נגיע לנושא דלתות הזזה מזכוכית מחירים, אולם לפני כן בואו נבין מה היתרונות של דלתות מסוג זה.

אז קודם כל חשוב להגיד, דלת זכוכית לא בהכרח תגיע שקופה! רבים דווקא לא מתחברים לסגנון השקוף והפתוח, ולכן אחד היתרונות הגדולים של דלתות זכוכית הוא שהן יכולות להגיע או עם זכוכית אטומה שדרכה לא ניתן לראות את המתרחש מעבר אליה, דלתות הזזה מודפסות עם הדפסים לבחירתכם, דלתות הזזה שמשלבות עיבודים אמנותיים ועוד.

כל זאת בזמן שהיא שומרת על המראה הקלאסי והנעים שלה.

 

דלתות הזזה מזכוכית מחירים

כפי שציינו קודם, קביעה של דלתות הזזה מזכוכית מחירים תיעשה בהתאם למספר קריטריונים. גודל הדלת למשל הוא גורם שישפיע על מחיר הדלת, סוג מנגנון ההזזה גם הוא גורם משפיע, צבע הזכוכית – האם היא שקופה, אטומה, מצוירת ועוד, הצורך של הדלת – האם מדובר על דלת לחדר? דלת ארון? דלת סגירה למקלחת? ועוד.

 

אז בואו נראה קצת מספרים…

בגדול מדובר על טווח מחירים שמתחיל בכ-400 ש"ח להתקנת ציר הדלת, ותוספת שמתחילה בסכומים של בערך 2,000 ש"ח לדלת. כמובן שניתן למצוא דלתות הזזה מזכוכית במחירים נמוכים יותר או גבוהים יותר, שוב – הכל תלוי במאפייני הדלת והצרכים שהיא צריכה למלא.

 

מחפשים ריהוט במחיר משתלם?

אנחנו רק יכולים להניח שאם אתם מתעניינים בשיפוץ או עיצוב של חלל, אתם מתעניינים גם ברהיטים נוספים. חברת בול עץ היא בדיוק החברה שכדאי לכם להכיר לצרכי הריהוט שלכם.

החברה מציעה רהיטים ממגוון סגנונות – מיטות נוער ומבוגרים, פינות אוכל מגוונות, חדרי שינה קומפלט, ספריות נוער, סלונים, מערכות ישיבה ועוד. כל הרהיטים של חברת בול עץ מוצעים לרכישה במחירים נוחים לכל כיס, ולא מתפשרים על האיכות. עם בול עץ אתם יכולים להיות בטוחים שהרהיטים שלכם בידיים טובות.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה
סימן שאלה וסימן כסף
כמה עולה בחודש דוד גז?

דוד גז הוא הדוד הכי פחות שכיח מבין סוגי הדודים הקיימים, שכן מרבית האוכלוסייה משתמשת בדוד חשמל או שמש.

מצלמת קיר
איך מתקינים מצלמת אבטחה

בין אם בוחרים להתקין מצלמות אבטחה גלויות או מצלמות נסתרות לעסק ולבית, תמיד צריך לעשות את זה נכון. בתקווה