נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

השקעה בקרקע חקלאית בפרויקט העיר דורות עילית

מתלבטים לגבי השקעה בשוק הנדל"ן בישראל? ובכן, באמצעות השקעה בקרקע חקלאית בעיר החדשה דורות עילית תוכלו לקבל תשואה של עשרות אחוזים, בעלות השקעה אטרקטיבית לכל כיס. כל הפרטים – בהמשך המאמר.

השקעה בקרקע חקלאית – הדרך שלכם להיכנס לשוק הנדל"ן בישראל

זה לא סוד כי שוק הנדל"ן בישראל מהווה אתגר ממשי בעבור משקיעים, וזאת בשל המחירים הגבוהים של נכסים – בין אם מדובר בנכס למגורים או למסחר. למעשה, הרגולציה הרבה כמו גם העלאה במיסים בעבור השקעה גרמו לכך כי ישראלים אשר יש ברשותם הון ראשוני חוששים מלקיחה של משכנתא, וזאת מתוך חוסר כדאיות. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי כיום ישנם אפיקי השקעה משתלמים ונוחים אשר יאפשרו לכם להיכנס לשוק ולהרוויח תשואה נאה,כל זאת בזכות השקעה בקרקע חקלאית. קרקע חקלאית תאפשר לכם להתחיל ולהשקיע ובכך לקבל תשואה נאה בעתיד, וזאת לאור העובדה כי ההון הראשוני אשר נדרש הוא יחסית נמוך מאשר רכישה של נכס פיזי, ועל כן מדובר בהזדמנות יוצאת מן הכלל בעבורכם. היכן רוכשים קרקע חקלאית? הכירו את העיר החדשה דורות עילית.

רכישה של קרקע חקלאית בעיר דורות עילית – הזדמנות חסרת תקדים

בימים אלו ממש נבנית עיר חדשה במרכז מדינת ישראל, ושמה – דורות עילית. מדובר בפרויקט רחב היקף אשר מאושר בימים אלו ממש, כאשר מדובר במאות דונמים של קרקע חקלאית אשר עתידה להיות מופשרת, כאשר ע"פ התוכניות על הקרקע הזו יוקמו מאות מבני מסחר ותעסוקה וכן מגורים, בעבור האוכלוסייה החרדית. את הפרויקט משווקת חברת אפיקים-רוזנטלר אשר נחשבת כיום לחברה המובילה בענף הנדל"ן, וע"פ נציגי החברה לציבור ניתנת כיום האפשרות לבצע רכישה של קרקע חקלאית בעלות כספית אטרקטיבית. ע"פ הערכות של מומחים לשוק הנדל"ן, העיר דורות עילית מהווה פוטנציאל עצום בעבור משקיעים ישראלים אשר רוצים להיכנס לשוק הנדל"ן באופן בטוח ויעיל, ולכן אנו מזמינים אתכם להצטרף למאות המשקיעים אשר כבר עתה רכשו קרקעות חקלאיות בעיר. כיצד תעשו זאת? להלן הפרטים.

מעוניינים לבצע רכישה של קרקע חקלאית בעיר דורות עילית? כעת יש לכם את הדרך

כאמור, השקעה בקרקע חקלאית מהווה הזדמנות יוצאת דופן בעבורכם להשקיע ולקבל תשואה גבוהה, ועל כן אנו מזמינים אתכם ליצור קשר כבר עכשיו עם נציגי חברת אפיקים-רוזנטלר בכדי שתוכלו לקבל את כל האינפורמציה החשובה ביותר הנוגעת לרכישה של קרקע, כמו גם בכדי שתוכלו להיות בטוחים כי אתם מתקשרים עם חברה מקצועית אשר תספק לכם ביטחון כלכלי למשך שנים רבות. על כן, היכנסו עוד היום לאתר הרשמי של חברת אפיקים רוזנטלר בכתובת https://dorot-illit.co.il, השאירו פרטים מלאים ונציג ישוב אליכם בהקדם. זכרו, השקעה בקרקע חקלאית תשדרג את עתידכם ותעניק לכם שקט נפשי וביטחון כלכלי מובטח.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא פיננסים
מס שבח
מה זה מס שבח?

מדינת ישראל גובה מיסים שונים מאזרחי המדינה, ממס הכנסה בסיסי על עבודה ועד מס על רווחי הון, מס רכישה