נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

זו המדינה בעולם שבה משקיעים הכי הרבה ישראלים!

נדל"ן בארה"ב ראשית

בשנים האחרונות ישראל ממוקמת באופן קבוע באחד מהמקומות הראשונים בהשקעות נדל"ן בחו"ל יחסית לאוכלוסייה. כמות השקעות הנדל"ן בחו"ל נמצאות בעלייה מתמדת בישראל והפכו לאפיק השקעות פופולרי בקרב המשקיעים הישראלים.

המדינות בהן משקיעים הישראלים כי הרבה

המדינה בה משקיעים רוב הישראלים היא ארה"ב. יותר ממחצית הכסף הישראלי מושקע בארה"ב. אזור הביקוש המוביל הוא בעיקר ניו יורק ואחריו האזורים הדרום מערביים והדרום מזרחיים כמו פלורידה וקליפורניה. באזורים אלו יש ביקוש מאוד גבוה ולכן בדרך כלל אין בהם אף פעם נפילה והם נחשבים לאוזרים בהם ההשקעה בטוחה יחסית והתשואה גבוהה. ארה"ב מציעה למשקיעיה מגוון רחב של נכסים, הרבה מהם במחירים נמוכים בהרבה מאלו של נכסים דומים בארץ ולכן הופכים אותה ליעד אטרקטיבי ופופולרי להשקעות נדל"ן.

מדינות נוספות שבהן מושקע הרבה כסף ישראלי הן מדינות במערב אירופה, שמככבות ברשימת היעדים להשקעות כבר שנים. מדינות אלו, כמו אנגליה וגרמניה, נחשבות ליעד מועדף על המשקיעים הישראלים בגלל קרבתם היחסית לישראל, הכלכלה החזקה והיציבה שלהם והביקוש המתמיד בהן.

לבסוף, בשנים האחרונות יש ביקוש עולה להשקעות נדל"ן במדינות מזרח אירופה כמו בולגריה, רומניה. למרות המשבר הכלכלי שהשפיע על מדינות אלו וגרם לירידה במחירי הנדל"ן, מדינות אלו הצליחו להתאושש ולצאת מהמשבר. היום נרשמת בהן עלייה איטית אך יציבה במחירי הנדל"ן שהופכת אותן לאטרקטיביות למשקיעים הישראלים.

שתי מדינות נוספות שנכנסות לרשימה הן ספרד ויוון. שתיהן חוות בשנים האחרונות משבר כלכלי שגרם לירידה ניכרת במחירי הנדל"ן. דווקא בזכות המשבר הכלכלי, מדינות אלו הפכו ליעד השקעות נדל"ן מבוקש בגלל המחירים הנמוכים לצד ההתאוששות הכלכלית.

איך נדע איפה הכי כדאי לנו להשקיע?

שוק הנדל"ן הישראלי אינו מפתה את המשקיעים הישראלים מכיוון שמחירי הנדל"ן בארץ מאוד גבוהים. ידוע שככל שמחירי הנדל"ן יותר גבוהים התשואה יותר נמוכה וכך גם בארץ. לכן, נדל"ן בחו"ל הפך להיות אפיק השקעה מבוקש אצל המשקיעים הישראלים המחפשים השקעה נוחה ומשתלמת יותר.

השקעות נדל"ן בחו"ל טומנות בחובן גם סיכונים לצד היתרונות הרבים ולכן יש לבדוק היטב את ההצעות שלפניכם לפני שאתם מחליטים להשקיע במדינה זרה.

שוק הנדל"ן הוא דינמי ומשתנה בכל מדינה ולכל מדינה יתרונות וחסרונות. לכן כאשר אנחנו באים להשקיע בנדל"ן בחו"ל, עלינו לבדוק את שוק הנדל"ן באותה מדינה ולבחון האם הוא מתאים לאסטרטגיית ההשקעה שלנו או לא.

נדל"ן בארה"ב

כמה דברים שכדאי לבדוק לפני שאתם משקיעים

דבר ראשון בדקו כמה אתם יכולים להשקיע. יש הרבה סוגי השקעות נדל"ן ועליכם לבחור באיזה סוג אתם רוצים להשקיע- דירות בודדות, מרכזי מסחר, קבוצות רכישה וכו'. אך בכולם יש צורך בהון ראשוני מסוים.

צעד שני, קראו מידע כלכלי עדכני על המדינה בה אתם בוחרים להשקיע על מנת שיהיה לכם כמה שיותר מידע כדי להחליט על ההשקעה הנכונה.

דבר אחרון, לפני ההשקעה מומלץ לבדוק את הנהלים הבירוקרטיים באותה מדינה ולבדוק אם הם שווים את ההשקעה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא פיננסים
מס שבח
מה זה מס שבח?

מדינת ישראל גובה מיסים שונים מאזרחי המדינה, ממס הכנסה בסיסי על עבודה ועד מס על רווחי הון, מס רכישה